Bra dagar

Idag är en bra dag. Jag känner mig glad, solen skiner, jag har hunnit städa, vart i skolan
och på gymmet. Vi har börjat sätta igång med B-uppsatsen lite smått oxå. Det känns riktigt roligt.
Har valt att skriva om kreditbedömningsprocessen hos de fyra största bankerna i Sverige.
Vi fick jätte bra feedback från vår handledare idag som tyckte att det var ett bra ämnesval,
vilket gör att det känns ännu bättre. Eftersom alla tre i gruppen är intresserade av just
bank och finans kändes valet ganska naturligt för oss. Nu längtar jag tills vi ska sätta igång ordentligt.
Äntligen en kurs man ser fram emot =)

Dagen blev ännu bättre när Ann-Charlotte från Swedbank i Vaxholm ringde idag och
ville att jag skulle komma på intervju :):):):):):):):)
Ska åka hem nästa torsdag och träffa henne på kontoret på fredag.
Oj va spännande, hoppas verkligen att det kommer gå bra.


Är ändå lite ledsen eftersom jag har blivit själv igen. Har haft huset fullt hela helgen när
Kalajsarna kom på besök :) och med kalajsarna menar jag ju självklart Syster, lillebror och Camilla.
Har haft så kul hela helgen och nu känns det jätte tråkigt att vara själv igen.
Hoppas verkligen att de kommer tillbaka snart och att dom hade lika kul som jag :P
Men Albin kommer ju hem av på torsdag så då får jag lite sällskap i några dagar iaf <3
Ska bli mysigt att träffa honom igen :)









Lite bilder från helgen :)
hörs snart
puss puss


Kommentarer
Postat av: Grannarna

Vad spännande med intervju. Vi håller tummarna. Hoppas vi hunnit få bebis tills dess så du kan hälsa på den nye lille grannen.

Kram

2010-04-12 @ 20:21:07
Postat av: Bloggådi!!!!!

Grattis gumman,vi håller tummarna!Vi ses snart.Idag träffar jag nog Albin när han kommer och hämtar er bil,det ska bil kul.Pussinuss!

2010-04-14 @ 07:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0