Fredag

Jag ville bara meddela att jag har lagat min cykel :D Å va jag känner mig händig :P och glad eftersom jag kan använda cykeln igen. fast nu har det kommit så mkt snö och det ska komma mer imr så nu kan jag nog iaf inte cykla på ett tag :( snöröjningen i kalmar är fruktansvärt dålig. man kan knappt köra med bilen.

Nu ska jag njuta av att jag har slutat jobbet för idag och att det är fredag. Imr blir det forhoppningsvis fest hos Anna och det inte är snökaos och vi inte kommer över bron :S Trött på snö, nu får det gärna bli vår :D


puss och kram

Kommentarer
Postat av: STELLANS

syster. jag tror att inlägget endast måste handla om det för att det ska vara godkänt... men jag e inte säker :P

2010-02-20 @ 01:12:27
URL: http://stellans.devote.se
Postat av: Farmor och FarFar

Du ser man kan mer än man tror,men att vara cykelrepratör det var häftigt av dej. Lycka till om det blir fler missöden. Du är duktig.



Kramar från farmor och farfar i vinteryran, håll i dej så du blåser bort.

2010-02-20 @ 11:29:04
Postat av: Bloggådi!!!!!

Heja tjejen,snart är du jätte vuxen om du fortsätter i den här takten.Angående snön får vi nog känna oss lite skyldiga du och jag eftersom vi alltid önskar oss en vit jul,nu fick vi så att vi teg!Ja ja det går åt rätt håll i alla fall.Krassliga hälsningar.

2010-02-20 @ 16:16:45
URL: http:// stellans.devote.se
Postat av: Grannarna

Bra kvinna reder sig själv!!! Kram kram

2010-02-20 @ 17:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0