Jag hatar vinter, jag vill ha vår!!!

Nu är jag så lagom trött på denna extrema vinter...
Jag har ju redan berättat lite om mina små missöden,
och det verkar som att dethar blivit en trend.
Igår när jag skulle till jobbet, skulle jag ta cykeln,
det brukar jag göra. Men då gick cykelnyckel nr 2 av i låset.
Det är alltså andra gången detta händer på ca en veckas tid.
Så jag fick lämna cykeln hemma och ta bilen istället.
Å vad händer då, jo bilen är inplogad. Den sitter fast i snövallen på
gatan och jag har ingen snöskyffel... + att nu var det bråttom
till jobbet så jag hann inte leta efter någon utan jag fick gå till jobbet.
Tur att det inte är så långt.
Men jag börjar bli lite less på detta.
Jag hoppas verkligen att jag snart kan börja skriva glada, positiva saker
igen...att min otur ska vända snart =)




Kommentarer
Postat av: Bloggådi!!!!!

Ja livet är hårt för en ensamstående kattmamma ibland.Det är bara att borra ner huvudet och köra på,efter vinter kommer vår!Puss och kram.

2010-02-23 @ 14:48:58
URL: http:// stellans.devote.se
Postat av: elliiis

Tips på bra tävlingsbloggar!

mansondusts.blogg.se

millahoman.blogg.se



sen kan du kolla min tavlingsprotokoll.blogg.se

:D

PUSS

2010-02-24 @ 11:27:29
Postat av: syster

jaaa :( det va mysig o träffa han!

ja det hoppas jag verkligen! men jag tror det, om han har tid :P :)

2010-02-25 @ 12:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0