Torsdag

hejsan svejsan.
ville bara meddela att jag lever och mår bra ifall någon undrade :)
jag har inte så mkt för mig just nu det är därför jag inte skriver så mkt.
Jag har jobbat typ varje dag, fast den här veckan bara typ 3 timmar per dag.
men det är lite lagom så hinner jag med att plugga oxå.
När jag kommer hem sätter jag mig och tittar på tv tills jag tröttnar på det
och då går jag på en promenad. Min cykel har ju gått sönder så jag får gå
om jag ska någonstans. Jag vill inte ta bilen eftersom jag har fått en bra parkeringsplats
utanför huset och vill inte riskera att behöva fickparkera :S Det är lite jobbigt tycker jag...

Jag känner mig lite handikappad nu när jag är alldelses själv men jag antar att det bara
är bra, måste lära mig att lösa saker själv. I början av veckan när jag skulle hem från jobbet
gick min cykelnyckel av :S Så jag promenerad hem och hämtade min reserv och knallade tillbaka igen.
Jag fick upp låset men när jag skulle cykla iväg hoppade kedjan istället... :(
Och jag har ingen anning om hur jag ska fixa den. Så förstå att jag känner mig handikappad
och jag har börjar förstå hur beroende jag är av Albin :S 
En annan läskig jag-är-beroende-av-Albin-grej är att jag inte kan använda min blender längre.
Jag glömde diska den sist jag använde den och nu kan jag inte skruva isär den, den sitter som berg.
Så den står odiskad och äcklig på diskbänken och väntar på att någon kan skruva isär den...

Så nu ska jag sluta vara beroende och
1. gå ut och fixa min cykel och
2. träna och skaffa muskler så jag kan skruva isär och diska min blender.

(tur iaf att pappa kommer nästa helg :P) 

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: lillasyster

JAG KOMMER OCKSÅ NÄSTA HELG !!!

Om jag får? :D Vore ju perfekt :)

2010-02-18 @ 16:29:08
Postat av: Bloggådi!!!!!

Fy vad du har det jobbigt,har du ingen snygg granne du kan flörta med?Skämt och sido,utnyttja farsan när han kommer och tänk på hur glad du ska vara som har en sån urmysig kille som Albin.Lycka tll med musklerna och din blender,pussar och kramar.

2010-02-19 @ 18:29:42
URL: http:// stellans.devote.se
Postat av: Bloggådi!!!!!

Fy vad du har det jobbigt,har du ingen snygg granne du kan flörta med?Skämt och sido,utnyttja farsan när han kommer och tänk på hur glad du ska vara som har en sån urmysig kille som Albin.Lycka tll med musklerna och din blender,pussar och kramar.

2010-02-19 @ 18:30:24
URL: http:// stellans.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0