Onsdag

Kom på att jag har suttit vid datorn idag hela dagen men inte hunnit skriva
här på bloggen. Så jag gör det nu. Har fyra föreläsningar från tidigare veckor
att ta igen så jag sitter och tragglar dom just nu. Inte det roligaste.
JAG HATAR BESKATTNINGSRÄTT!!!!
Tenta nästa lördag.

Unnade mig en sväng förbi gymmet idag oxå med Anna.
Man behöver lite paus ibland och hjärnan
mår bra av lite motion :) Det blir lättare att fokusera
Imr ska jag tillbaka till det nya jobbet i butiken.
Jobbade från 10-20 i måndags och 9-17 i går.
Det kommer ju minst en lastbil full med kläder varje dag
och alla ska hängas eller vikas och larmas :S Det tar tid.
Jag hoppas att jag får vara lite ledig nästa vecka så att jag
hinner plugga... Sen ska jag även försöka vara ledig lite v 13 på
påsken så att jag kan åka hem igen och hämta mina älskade katter :)

Så om jag inte skriver så mkt nu är det för att jag
antingen jobbar eller pluggar. Bara 1 ½ vecka tills tenta :S
Hur ska det gå??????

Nu ska jag titta på Grey och läsa lite om beskattning av
näringsverksamhet och koncernbidrag :)
JIPPPI
puss och kram


Kommentarer
Postat av: Bloggådi!!!!!

Hej i ensamheten,skönt att du har hunnit med något annat än plugg och jobb.Katterna mår prima ,hoppas vi ses till Påsk.Pussinuss!

2010-03-18 @ 07:09:36
URL: http:// stellans.devote.se
Postat av: djustd

God morgon! Hoppas du får en fin dag, kram! :)

2010-03-19 @ 09:23:29
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0