Onsdag

Äntligen lite solsken och värme i luften. Jag blir så otroligt mkt gladare
och piggare när solen kommer fram och man börja ana våren :)
Vi har haft sol i flera dagar nu och även några plusgrader på dagarna.
Jag och Ellis passar på att gå ut på promisar så ofta vi kan i det härliga vädret.
Igår hade vi heldag på stan med shopping :)
Köpte mig en ny jacka, några tröjor, en klänning till hennes födelsedagsfest
och en jätte fin kofta som jag kan ha i vår.

Imorse var vi iväg och lämnade Ludde hos veterinären för kastrering och
vaccination. Har precis vart och hämtat honom. Han mår bra, är lite groggy
och sömning men annars pigg och glad.
Polly är däremot inte så glad. Hon känner att han luktar sjukhus och
blir jätte arg när han kommer.
Det känns som att vi är tillbaka på ruta ett, där vi var när han var ny i familjen.
Jag hoppas att Pollys beteende går över när han börjar lukta normalt igen,
annars vet jag inte vad jag ska göra :(

Det ringde på telefonen i morse oxå, butikschefen på Cassel,
en ny klädbutik som ska öppna i kalmar. Hon erbjöd mig extra jobb :)
Eller hon ville träffas på måndag så vi får se vart det leder...
Det vore jätte kul att få jobba där tycker jag, så nu håller jag tummarna.

Nu ska jag gå och va med katterna en stund.
Hörs snart
puss och kram


Kommentarer
Postat av: Bloggådi!!!!!

Stackars lille killen,men det blir nog bra till slut.puss och kram!

2010-03-05 @ 13:36:50
URL: http:// stellans.devote.se
Postat av: djustd

Hej! Vad ska du göra ikväll, några planer? Kram! :)

2010-03-26 @ 14:26:57
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0