Tisdag

Jag har ägnat mycket tid med syster så jag har glömt att skriva :)
Vi promenerar varje dag runt i södra området och längst vattnet och bara
längtar tills det blir vår på riktigt. Vi har haft jätte fint väder här den senaste veckan
och idag var det riktigt varmt och skönt,eller varmt för att vara mars. Det
börjar bli dags att hänga in vinterjackan i garderoben :)
Vilken tur att jag har köpt en ny vit vårjacka =)

Igår var jag på jobbintervju för butiksjobbet på Cassels.
Jag tyckte att det gick bra och idag ringde hon och sa
att jag hade fått jobbet :):):):)
Det ska bli såååå kul, jag har alltid velat prova att jobba i
en klädbutik. Det bästa är att butiken har inte öppnat än
och alla anställda är nya, allt är nytt så det blir
forhoppningsvis ett kul gäng att börja jobba med :)

Men det är så typiskt mig, jag har letat extra jobb i typ 6  mån
och nu har jag fått två på en månad :P

Jobbigt bara att jag måste säga upp det andra jobbet efter en månad :S

Imr åker jag och syster hem, saknar alla hemma.
Ellis fyller ju 20 på fredag och då blir det släktkalas.
På lördag blir det riktig fest :) Jag är lektant, så jag hoppas
att alla 90-talisterna är på lekhumör, för Sara lektant har
massor med roligheter planerat :D
Skriver mer om detta på söndag

puss och kram


Kommentarer
Postat av: Bloggådi!!!!!

Grattis till nya jobbet!Skynda er hem till Waxholm nu,vi längtar så:Puss puss.

2010-03-11 @ 07:51:07
URL: http:// stellans.devote.se
Postat av: alexadnra

Hejsan! :)

hoppas du har en trevlig lördagskväll.

Tänkte bara tipsa om mina tävlingar jag har,

en parfym, en spikmatta och ett presentkort på parfymer! Du hittar dom i kategorin "Tävlingar" eller så kan du bara klicka här;

http://byalexandra.blogg.se/category/tavlingar.html



kram.

jag berom ursäkt om du inte gillar "reklam", hoppas du klarar av att radera kommentaren då;)



skickar just till dig för att jag sett att du tävlat om en spikmatta tidigare!

2010-03-13 @ 21:05:44
URL: http://byalexandra.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Kul att du är med och tävlar :) Lycka till!

2010-03-16 @ 22:57:33
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0