Världens sämsta lördag

Det finns inget värre än att ha en tenta på en lördag...! Speciellt inte när det går dåligt, då ska man ha ångest hela kvällen och på söndagen och sen på måndagen börjar nästa kurs. Jag måste vila hjärnan. Det blir så svårt att koppla av och hela helgen blir förstörd. Värdooo som pappa skulle sagt :)

Jag cyklade upp till gymmet efter tentan och rensade hjärnan lite, det var skönt. Sen åkte jag och handlade, ska äta kyckling med tzatziki till middag och sen ikväll ska jag unna mig lite jordgubbar :) mums

Imr är första riktiga dagen på nya jobbet :) Nu har äntligen den lilla butiken öppnat. Var där med anna i torsdags på smygpremiären och drack champagne och shoppade loss. Hade 50% rabatt på allt jag handlade så det blev en hel del nytt :) Om jag ska börja jobba i en butik är det ju nästan en självklarhet att ha butikens kläder på sig när man jobbar, det är ju bästa marknadsföringen.

På måndag går startskottet för B-uppsatsen :S Har idetorka när det gäller vad vi ska skriva om???? Förlsag tas gärna emot :D

Nu är det matdags. Men GLÖM INTE ATT SLÄCKA KL 20.30 IKVÄLL OCH STÄLLA FRAM KLOCKAN INATT...
Har tänt massa ljus så nu ska jag ha myyys i min ensamhet, men på tisdag åker jag hem igen på påsklov och hämtar tillbaka katterna.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Grannarna

Hej! Det gick säkert bättre på tentan än vad du tror. Hoppas att vi får chansen att hinna träffa dig när du är hemma i påsk. Vi har en liten kille som gärna skulle vilja hälsa på katterna. Njut av en skön lördag kväll. Kram från oss.

2010-03-27 @ 19:32:59
Postat av: Anonym

Nu är tentan gjord,dags att ta nya tag och gå vidare.Du vet att jorden går inte under om du misslyckas på en tenta.Se nu fram mot påsken och att komma hem och träffa dina katterVi tycker du är jätteduktig hur det än går!Du får inte glömma lilla påskgubben Hugo när du kommer hemPussinuss,ses snart!

2010-03-28 @ 01:42:39
Postat av: djustd

har du lurat någon idag? :) själv glömde jag totalt att det var 1-a april...

2010-04-02 @ 00:52:09
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0