Albins trädgård blir Albins kollektiv :P

Ensam helg. Jag har massa tid att skriva här på bloggen.
Önskar sååå oerhört mkt att det var 1 juni nu och att jag
var hemma i Vaxholm igen.
Jag står inte ut att vara själv längre.
Jag vill vara med min familj, mina vänner,
börja på mitt nya jobb, hjälpa Ellis på cafet,
ha mysiga grillkvällar och spela kubb.....
Jag har inte känt mig så här ensam förrut, men
jag tror att det är för att det har gått så lång tid nu
sedan Albin och gänget åkte.

Kalmar är inte detsamma utan sjöbusarna :(
(albin ville att jag skulle säga det :P)

Hösten kommer bli den bästa =)
Albins trädgård förvandlas till Albins kollektiv :P
Jocke och Sami flyttar in i två av lägenheterna under oss.
Jag förbereder mig på att jag aldrig kommer behöva vara ensam igen :P
Det gör mig igenting. Vi kommer ha så roligt =D

Ikväll blir det TV hela kvällen... orkade inte ens köpa godis,
gör det imr istället. Det får jag unna mig, det är ju trots allt helg.
Imr ska jag bjuda över Therese på fika :)
Måste passa på innan vi går på sommarlov allihoppa.
Hörs sen
puss och kram


Kommentarer
Postat av: Sami

polly vill ha kex, polly vill ha kex, albin vill ha grillfest :D

och grillfest ska han få i höst. :D

2010-05-22 @ 11:28:59
Postat av: Sara

Sami är knäpp :P

många grillfester kommer det bli :) och annat skojj!!!

2010-05-22 @ 17:34:41
Postat av: Bloggådi!!!!!

Det låter som om det blir en händelserik höst,kul för er!Pussinuss.

2010-05-28 @ 06:54:27
Postat av: Annika - Ska 5 få bli 6 nu!?

Hej. Jag såg att du varit med o tävlat om varor från TextilOnNet, jag tänkte bara tipsa om att även jag håller en sådan tävling. En gardin och ett kuddfodral står på spel. Har även andra tävlingar igång (och MÅNGA på gång in!). Kika gärna in och delta. Vill du inte ha såna här tips och "reklaminlägg" så ber jag om ursäkt och du kan radera kommentaren om du vill. Tack. Mvh Annika

http://nilssonpettersson.blogg.se

2010-05-31 @ 10:44:54
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0